Konversioseuranta ja dataperusteinen optimointi ovat olennaisia tekijöitä, kun tavoitteena on houkutella laadukkaita liidejä. Tämä pätee erityisesti B2B-asiantuntijayrityksille, joilla on pitkät myyntisyklit ja tarkkaan rajatut kohderyhmät. Koska liidivolyymi on usein matala, on erityisen tärkeää ottaa huomioon kävijöiden laatuun liittyvät konversiot, jotta mainontaa voidaan aidosti optimoida dataperusteisesti.
Opi parhaat käytännöt B2B-asiantuntijayrityksen konversioseurannan toteuttamiseen ja konversiodatan hyödyntämiseen. Webinaarissa käsittelemme konkreettisia esimerkkejä ja tarjoamme käytännön vinkkejä, jotka voit ottaa heti käyttöön.
Webinaarissa käsitellään:
✅ B2B-asiantuntijayrityksen konversiopisteiden määrittely ja käytännön esimerkit
✅ Tukikonversioiden ja pääkonversioiden eroavaisuudet ja merkitys
✅ Liidien laadun seuranta ja optimointi (esim. HubSpotin avulla)
Katso webinaari täältä:
Tarvitsetko apua digimarkkinoinnissa?
Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇
Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!