Hyödynnättekö digimarkkinoinnin täyden potentiaalin yrityksessänne?
Mediashaken Google- ja some-mainonnan asiantuntijatiimit ovat tehneet vuosien varrella yli 100 yritykselle mainostilin auditointeja. Missiomme on yksinkertainen – haluamme auttaa sinua tekemään tuloksellisempaa digimarkkinointia, tuottaen samalla yrityksellenne enemmän euroja.
Auditoinnissa asiantuntijamme käy mainostilinne läpi ja antaa ratkaisuehdotuksia ja kehitysideoita mainonnan tehostamiseen. Näet konkreettisesti, mikä digimainonnassanne toimii ja mikä ei – ja miten otat kaiken potentiaalin irti tavoitteidenne mukaisesti.
Miksi tilata Mediashaken mainostilien auditointi?
Vinkit yli 100 auditoinnin kokemuksella
Auditoinnissa saat selville mainostilisi hyödyntämättömän potentiaalin (ja kuinka saat sen käyttöösi).
Kattava analyysi mainonnan asiantuntijalta
Auditointi paljastaa mainostilisi nykytilan, mahdolliset rahareiät ja kertoo, kuinka laittaa mediabudjettisi tuottamaan.
Maksuttomat vinkit mainonnan kehittämiseen
Saat uusimman tiedon digimarkkinoinnin trendeistä ja vinkit, kuinka hyödynnät niitä mainostileilläsi.
Haluan maksuttoman auditoinnin
Auditoinnista kysyttyä
Auditoinnissa asiantuntijamme käy läpi some- ja/tai Google Ads -mainostilin ja kirjaa huomiot mainonnan parhaiden käytäntöihin perustuen. Saat siis kattavan nykytilan kuvan mainostilistäsi, josta näet muun muassa tilin rahareiät ja muita kehitettäviä kohteita.
Ei maksa! Auditointi on täysin ilmainen sinulle.
Ei velvoita! Jos auditoinnin yhteydessä haluat keskustella kanssamme yhteistyöstä, kerromme mielellään, kuinka Mediashake voi olla avuksi. Voit kuitenkin tilata auditoinnin täysin riskittä, vaikka et olisi lähtökohtaisesti kiinnostunut Mediashaken palveluista.
Pyydämme teiltä väliaikaiset lukuoikeudet tilille auditoinnin ajaksi. Tarvittaessa allekirjoitamme salassapitosopimuksen.
Auditointi soveltuu B2C- ja B2B-yrityksille, niin verkkokaupoille kuin yrityksille, joiden tavoitteena on hankkia liidejä kuluttajilta tai yrityksiltä. Tyypillisesti auditoitavilla mainostileillä on käytetty mediabudjettia arviolta 1000 €–10 000 € kuukaudessa.
Tilaa maksuton auditointi – näin prosessi etenee
Ota yhteyttä vieressä olevan lomakkeen kautta ja sovitaan keskustelu, jonka tarkoituksena on ymmärtää, mitä olette tähän asti tehneet digimainonnassa ja millaisia tavoitteita teillä on mainonnan kehittämisen suhteen.
Käymme somen (Meta,LinkedIn, Pinterest, TikTok) tai Google Ads –mainostilinne tarkasti läpi ottamalla huomioon yrityksenne toimialan sekä erityispiirteet, jotta saatte auditoinnista mahdollisimman paljon hyötyä.
Mainostilin auditoinnin jälkeen käydään tulokset läpi purkupalaverissa, ja annamme tilille kehitysehdotuksia. Halutessanne teemme myös yhteistyöehdotuksen, jossa kerromme, miten Mediashake voi auttaa teitä pääsemään tavoitteisiinne.