Miksi palkata Mediashake LinkedIn-mainonnan avuksi?
LinkedIn-mainonta on tehokas kanava, kun haluat kohdentaa mainontaa juuri oikealle yrityskohderyhmälle. Olemme erikoistuneet LinkedIn-mainontaan ja meille on kertynyt vuosien varrella lukemattomia oppeja toimivista mainonnan taktiikoista sekä myös mahdollisista sudenkuopista. Asiantuntijamme osaavat optimoida mainoskampanjoita parhaiden tulosten saavuttamiseksi, seuraamme mainontaa jatkuvasti ja teemme tarvittavia muutoksia kokonaisuuden parantamiseksi.
Tarjoamme kattavan raportin, jonka avulla voit seurata mainonnan kokonaistuloksia ja johtaa markkinointianne fiksummin. Meiltä saat myös tuoreita ideoita ja uusia lähestymistapoja, jotka auttavat yritystäsi erottumaan kilpailijoista LinkedInissä. Yhteistyö Mediashaken kanssa parantaa mainonnan tuloksia, säästää aikaa ja resursseja, jolloin voit keskittyä muihin tärkeisiin tehtäviin.
Asiantuntemukseemme luottavat jo yli 100 yritystä
Tehokkaasti rajattu kohderyhmä
LinkedIn-mainonnan toteutus alkaa aina oikean kohderyhmän ymmärtämisestä. Paras tapa hukata LinkedInissä mainoseurot on näyttää mainontaa liian laajalle kohderyhmälle. Mediashake auttaa yritystänne määrittelemään juuri oikean kohderyhmän mainontaa sekä myyntimahdollisuuksia ajatellen.
Kohderyhmän huomion nappaaminen
LinkedInissä tavoittellaan kiireisiä päättäjiä, jotka näkevät jatkuvalla syötöllä mainoksia ja saavat myyjiltä yhteydenottoja. Mediashake auttaa yritystänne pääsemään tästä hälystä läpi.
Myyntiliidien saaminen
LinkedIn on tehokas tapa tavoittaa oikeat yrityspäättäjät ja saada kerättyä ostopotentiaalin omaavilta päättäjiltä yhteystiedot myyntiä varten. Mediashakella on hihassa toimivimmat keinot tehokkaaseen liidinkeruuseen.
Oikein tehtynä LinkedIn-mainonta rakentaa brändiä ja tuo liidejä myynnille
Parhaimmillaan LinkedIn-mainonnalla saavutetaan kaksi tavoitetta: rakennetaan tunnettuutta päättäjien keskuudessa sekä kerätään liidejä myynnille. Itseasiassa näiden tavoitteiden yhdistelmä on myös optimaalisin tapa tehdä LinkedIn-mainontaa.
LinkedIn-mainonnassa pätevät monilta osin samat säännöt kuin muussakin some-mainonnassa. Tärkeintä on pystyä luomaan mainossisältöjä, jotka herättävät potentiaalisten asiakkaiden huomion. Liidien keräämisessä korostuvat erilaiset ladattavat sisällöt, kuten oppaat tai webinaarit, joiden avulla asiakkaalle voidaan tarjota mainoksen kautta heti arvoa.
Autamme sinua hyödyntämään LinkedIn-mainonnan potentiaalin kokonaisuudessaan
Autamme sinua suunnittelemaan ja toteuttamaan toimivan LinkedIn-mainonnan kokonaisuuden. Saat avuksesi LinkedIn-mainontaan erikoistuneen tiimin, joka auttaa rakentamaan kohderyhmän mainontaa varten, suunnittelee kohderyhmän huomion herättävät mainosversiot sekä optimoi mainontaa datan pohjalta. Halutessasi sama tiimi voi toteuttaa mainontaa myös muissa some-kanavissa ja optimoida mainonnan panostuksia eri kanavien välillä budjettinne puitteissa.
Jutellaan yrityksesi LinkedIn-mainonnan
mahdollisuuksista lisää!
Heräsikö kiinnostus LinkedIn-mainonnasta? Jätä oheiselle lomakkeelle yhteystietosi, niin jutellaan yrityksesi mainonnasta lisää!
Homma etenee sen jälkeen seuraavasti:
- Yhteystietosi jättämisen jälkeen Joonas on sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
- Sovimme keskustelun, jossa kartoitamme mainonnan tilan ja teemme mahdollisesti mainostilin auditoinnin
- Keskustelun päätteeksi kerromme, miten voimme mainontaanne kehittää
Keskustelu kanssamme ei velvoita mihinkään, joten ole matalalla kynnyksellä yhteydessä!
Joonas Rotko
Sales & Marketing Lead, Partner
050 560 7075
joonas@mediashake.fi