Jos verkkosivut eivät konvertoi, markkinointipanostukset voivat valua hukkaan

Verkkosivujen konversio-optimointi on välttämätöntä, jotta markkinointiin investoitu aika ja raha tuottavat tulosta. Ilman tehokasta konversioprosessia, kävijöitä ei saada muutettua asiakkaiksi, mikä johtaa hukattuihin mahdollisuuksiin ja tehottomaan markkinointiin.

Optimoimalla verkkosivujen sisältöä, käyttökokemusta ja toimintakehotuksia, varmistetaan, että markkinointipanostukset maksimoivat tuottavuuden ja auttavat saavuttamaan liiketoimintatavoitteet. Konversio-optimointi varmistaa, että jokainen investoitu euro tuo lisäarvoa ja kasvattaa myyntiä.

Konversio-optimointia voidaan toteuttaa joko muokkaamalla nykyistä sisältöä tai verkkosivu-uudistuksen yhteydessä. Keskitymme konversio-optimoinnin palveluissa sellaisiin muutoksiin, jotka ovat nykyisen verkkosivualustan puitteissa mahdollisia.

Keskustele asiantuntijan kanssa

Tuuli ja Joonas

Konversio-optimoinnin työpaja auttaa näkemään verkkosivut ulkopuolisen silmin

Yleisin palvelumallimme konversio-optimoinnin palveluissa on työpajatyöskentely, jonka tavoitteena on kehittää osaamistanne konversio-optimoinnissa. Työpajakokonaisuuden aluksi käymme Mediashaken asiantuntijan johdolla läpi konvertoivan verkkosivun keskeiset elementit. Tämän jälkeen lähdemme yhdessä opittujen teemojen kautta muokkaamaan verkkosivujenne sisältöä ja mahdollisuuksien mukaan sivun rakennetta paremmin konvertoivaksi. Asiantuntijamme on mukana koko prosessin aikana ja antaa palautetta.

Työpajatyöskentelyn tarkoituksena on rakentaa ymmärrystä konvertoivien verkkosivujen pääperiaatteista tiimillenne, jotta voitte jatkossa ottaa teemoja huomioon laajasti koko verkkosivustollanne.

Ohessa asiakkaamme kommentti konversio-optimoinnin työpajasta:

”Konversio-optimoinnin työpaja oli todella hyvin toteutettu, käytännönläheinen ja silmiä avaava. Työpajan vetäjä osasi kysyä oikeat kysymykset, kyseenalaistaa tarpeen vaatiessa ja omaksua meidän kohderyhmän tarpeet. Saimme siitä todella paljon apuja tulevaisuuteen ja asiakaslähtöisempien kotisivujen rakentamiseen”

– Kalle Lamminmäki, Digital Marketing Specialist,Scanoffice Oy

Keskustele asiantuntijan kanssa

Tietokone: konversio-optimointi

Haluatko kuulla lisää konversio-optimoinnin mahdollisuuksista?

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Yhteydenottopyynnön jälkeen Mediashaken Joonas on sinuun yhteydessä. Sovimme keskustelun, jossa kartoitamme konversio-optimoinnin tarpeenne ja kerromme kuinka voimme olla avuksi.

Keskustelu kanssamme ei velvoita mihinkään.

Joonas-Rotko-neliö

Joonas Rotko
Sales & Marketing Lead, Partner
050 560 7075
joonas@mediashake.fi

Pyydä tarjous konversio-optimoinnin palveluista

Voit kertoa halutessasi lyhyesti tarpeistanne Jätä viesti -kentässä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.