Mediashaken taustajoukot vahvistuvat, kun kokenut digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan ammattilainen Eetu Karppanen liittyy joukkoihimme Advisor-roolissa. Päivätyökseen Eetu toimii vaateketju Kekäleellä Chief Digital Officerina ja hänellä on myös vahva kokemus toimistokentästä, viimeisimpänä Arvo Partnersilta.
Advisor-roolissa Eetu Karppanen auttaa meitä omalla panoksellaan kehittämään tekemistämme seuraavalle tasolle. Tavoitteena on kehittää aitoa kilpailuetua kovan kilpailun markkinassa. Parhaiten onnistumme siinä, kun ymmärrämme mahdollisimman hyvin toimistokentän sekä asiakkaan arkipäivän tavoitteet ja haasteet.
”Mediashaken Advisor-rooliin on hieno lähteä! Yritys on kasvanut hienosti yli 13 hengen kokoon, joka osoittaa heillä olevan kykyä tuottaa asiakkailleen kaivattuja tuloksia. On mahtavaa päästä näkemään kuinka Mediashake lunastaa entistä vahvemmin omaa paikkaansa digimarkkinointitoimistojen kentällä”, Eetu Karppanen kommentoi alkanutta yhteistyötä.
”Olen innossani Eetun saamisesta mukaan taustajoukkoihimme. Eetun vuosien kokemus verkkokaupasta sekä toimistomaailmasta on jo nyt lyhyen yhteistyön aikana tuonut kaivattua ulkopuolista näkemystä toimintamme kehittämiseksi”, Mediashaken toimitusjohtaja Matti Hirvonen kommentoi.
Mediashaken tavoitteena on vauhdittaa asiakkaiden kasvua vuoden 2021 aikana luomalla entistä pidemmälle vietyjä ratkaisuja asiakkaidemme digimainontaan. Sisäisissä kehitysprojekteissa keskitymme etenkin verkkokauppa-alan erikoisosaamiseen, konversioptimointiin ja datan aiempaa parempaan hyödyntämiseen. Tämä tulee näkymään vuoden aikana suoraan palvelumme laadussa ja sisällössä. Odotamme innolla vuotta 2021 ja sen tuomia uusia mahdollisuuksia ja haasteita!