Tavoita tarkkaan valittu yrityskohderyhmä tehokkaan digimarkkinoinnin avulla
Yrityspäättäjien tavoittaminen on vaikeaa. Siksi monet markkinointipäättäjät ovat pyytäneet Mediashaken avuksi digimarkkinoinnin toteutukseen. Voit tutustua Mediashaken asiakkaisiin täältä. 🤝
Olemme erikoistuneet toteuttamaan tehokasta ja tuloksellista digimarkkinointia erityisesti B2B-asiantuntijayrityksille sekä kansainvälistä liiketoimintaa harjoittaville yrityksille. Kokemuksemme avulla suunnittelemme ja toteutamme yrityksenne strategiaa tukevan digimarkkinoinnin kokonaisuuden, asennamme mittarit ja kehitämme digimarkkinointia kohti kasvutavoitteitanne.
Palvelumme avulla kasvatatte tunnettuutta kohderyhmänne yrityspäättäjien keskuudessa sekä saatte tehokkaasti lämpimiä liidejä myynnille.
Miten B2B-markkinoinnin kokemuksemme näkyy kädenjäljessämme?
Mainonnan toteutus alkaa kohderyhmän ymmärtämisestä
Hyödynnämme tärkeimpiä digimarkkinoinnin kanavia ja kohdennamme mainokset tarkasti yrityksille ja päättäjille, varmistaen että viestinne tavoittaa oikeat henkilöt tehokkaasti. Ymmärrämme B2B-markkinoinnnin erityispiirteet.
Todistetusti toimivat tavat kasvattaa tunnettuutta
Tiedämme, miten yrityspäättäjät tavoitetaan tehokkaimmin digikanavissa ja millä mainoskulmilla erotutte somen hälinästä ja kilpailijoistanne.
Autamme hyödyntämään dataa, silloinkin kun sitä on vähän
B2B-yritysten digimarkkinoinnissa on yleensä tyypillistä kuluttajamarkkinointia matalammat konversiovolyymit. Autamme suunnittelemaan ja toteuttamaan analytiikan kokonaisuuden niin, että käytössä on kävijöiden laatua mittaavia tukikonversioita, suoria tulosmittareita sekä liidien laadun seurantaa.
Tehokkaimmat liidienkeruutavat
Meillä on kokemusta tuloksellisesta liidienkeruusta. Liidien määrän lisäksi mittaamme yhteistyössä liidien laatua, jolla varmistamme tehokkaan digimarkkinoinnin toteutuksen.
Hyödynnämme mahdollisuuksien mukaan myös HubSpot-dataa
Jos käytössänne on HubSpot, hyödynnämme yhteistyössä HubSpotista saatavaa dataa liidien laadusta sekä varmistamme että mainonnan kanavat ja HubSpot toimivat mahdollisimman hyvin yhteen.
Markkinoinnin ja myynnin yhteispeliä
B2B-yritysten markkinoinnin päätehtävä on luoda mahdollisuuksia myyntitiimille. Tämä tarkoittaa joko vastaamista jo olemassa olevaan kysyntään tai niiden kohderyhmien tavoittamista, jotka eivät vielä tunne ratkaisuasi. Keskitymme markkinoinnissa aina myynnin tukemiseen ja huomioimme suunnittelussa myyntitiiminne tarpeet.
Anna Mediashaken nostaa B2B-digimarkkinointinne uudelle tasolle
Osaava tiimimme ymmärtää B2B-markkinoinnin erityispiirteet ja tarpeet, ja hyödyntää parhaita käytäntöjä sekä uusimpia teknologioita tuottaakseen tuloksia, jotka vievät yrityksesi markkinoinnin uudelle tasolle. Yhteistyössä Mediashaken kanssa voit varmistua, että digimarkkinointisi toimii tehokkaasti, tavoittaa oikeat kohderyhmät, hyödynnät tärkeimpien digikanavien mahdollisuudet ja ennen kaikkea tuotat liidejä myyntitiimille. Anna meidän auttaa sinua saavuttamaan konkreettisia ja mitattavia tuloksia digimarkkinoinnin avulla.
Jutellaan yrityksenne B2B-digimarkkinoinnin
mahdollisuuksista lisää!
Heräsikö kiinnostus? Jätä oheiselle lomakkeelle yhteystietosi ja anna meidän todistaa osaamisemme.
Homma etenee sen jälkeen seuraavasti:
- Yhteystietosi jättämisen jälkeen Joonas on sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
- Sovimme keskustelun, jossa kartoitamme digimarkkinointinne toteutuksen tilan ja teemme mahdollisesti mainostilin auditoinnin.
- Keskustelun päätteeksi kerromme rehellisesti, miten voimme digimarkkinointianne kehittää.
Keskustelu kanssamme ei velvoita mihinkään, joten ole matalalla kynnyksellä yhteydessä!
Joonas Rotko
Sales & Marketing Lead, Partner
050 560 7075
joonas@mediashake.fi