Kilpailutuksen voitti webinaarien kautta tuttu kumppaniehdokas
Ennen Mediashaken yhteistyötä OPR-Financella tehtiin hakusanamainontaa sisäisesti, mutta organisaatiomuutoksen myötä tehtävä ulkoistettiin. OPR-Financen markkinoinnista oli aiemmin osallistuttu Mediashaken maksuttomiin webinaareihin ja sparrauksiin, mikä helpotti kumppanin valintaa.
“Teimme ihan normaalin kilpailutuksen muutamien toimistojen välillä, mutta toki valintaa helpotti, että Mediashake jo oli ennestään tuttu webinaarien kautta. Aloitimme yhteistyön aloituspalaverilla, jossa kartoitettiin nykytilannetta ja sen jälkeen pääsimme aloittamaan varsinaisen yhteistyön”, OPR-Financelta kerrotaan.
Mukavaa ja asiantuntevaa yhteydenpitoa
Asiantuntijatiimi kuvailee yhteistyötä välittömäksi ja kehuu, kuinka asioita viedään aina hyvässä hengessä eteenpäin. Palaverit on koettu välittömiksi ja kuulumisia vaihdetaan, vaikka tiedonjako puolin ja toisin onkin palaverien keskiössä. Yhteistyö tuntuu asiantuntijatiimissä mukavalta, ja palavereihin on mukava mennä.
Sekä asiakas että asiantunijatiimi pitävät yhteisiä säännöllisiä tapaamisia todella hyödyllisinä toimivan yhteistyön kannalta. Säännöllisissä palavereissa sparraillaan ideoita ja käsitellään OPR-Financen toimintaan liittyviä muutoksia sekä ajankohtaisia asioita. Asiantuntijoiden ollessa hyvin kartalla toiminnasta, uusia toimenpiteitä on helppo ehdottaa, minkä avulla saadaan hakusanamainonnasta parhaat tulokset.
“Yhteistyön parhaina puolina näen sen, että hakusanamainontamme on varmasti osaavissa ja asiantuntevissa käsissä. Voimme myös luottaa siihen, että apua on aina saatavilla. Mediashakella on usean hengen Google-mainontaan erikoistunut tiimi, joten meidän ei tarvitse huolehtia loma-ajoista tai tuurauksista – aina löytyy joku kehen olla tarvittaessa yhteydessä”, OPR-Financelta kommentoidaan.
Kehitystyön ansiosta liidien hankinnan kustannus laskenut
Kun yhteistyötä oli jo jonkin verran takana, OPR-Finance julkisti uuden tuotteen. Mediashake suunnitteli uuden tuotteen hakusanamainonnan sekä perusti uuden mainostilin. Tuloskehitystä on pystytty seuraamaan alusta alkaen ja tulokset ovat olleet todella lupaavia.
Mainostilejä kehitetään jatkuvasti, jonka ansiosta konversiohinnat ovat tulleet ajan mittaan alaspäin. Google-mainonnan uusien ominaisuuksien testaamisen lisäksi tilirakenteen parhaiden käytäntöjen, automatiikan ja koneoppimisen hyödyntäminen on tuonut parhaat tulokset todella kilpailulla markkinalla.
Kiitos OPR-Finance tähänastisesta yhteistyöstä! 🤝
OPR-Finance
OPR-Finance Oy on vastuullinen rahoitusyhtiö, joka tarjoaa monipuolisia luottopalveluita henkilöasiakkaille ja yrityksille.
Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇
Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!