Ota käyttöösi yli sadan analytiikkaprojektin kokemus ja saat varmuutta analytiikkaanne
Digimarkkinoinnin analytiikasta on tullut entistä tärkeämpää toimivan markkinoinnin kannalta, mutta samalla sen hyödyntäminen on muuttunut haastavammaksi uusien teknisten ja juridisten vaatimusten myötä. Oikein asennettu analytiikka mahdollistaa muun muassa markkinointitekemisen kehittämisen, tuottaa dataa mainonnan optimointiin ja mahdollistaa markkinointitulosten (liidit/myynti) arvioinnin.
Mittareiden asettaminen alkaa tyypillisesti määrittelemällä konversiot, joiden toteutumista verkkosivustolla halutaan seurata. Nämä jaetaan sekä pääkonversioihin ja tukikonversioihin ja tätä dataa hyödynnytään markkinoinnin optimoinnissa. Asiantuntijoillamme on kokemusta yli sadan yrityksen analytiikan määrittelystä ja teknisestä asennuksesta niin B2B- kuin B2C-toimialoilla Suomessa ja kansainvälisesti.
Autamme sekä yksittäisissä toimeksiannoissa että jatkuvaluontoisesti
Mediashaken asiantuntijat auttavat analytiikan haasteissa joko yksittäisissä projekteissa tai jatkuvana tukena. Yksittäisissä projekteissa voimme suunnitella ja asentaa yrityksesi analytiikan kokonaisuuden tai ratkaista jonkin yksittäisen dataan liittyvän haasteen. Jatkuvassa tuessa autamme säännöllisesti datan hyödyntämisessä.
Digimarkkinoinnin palveluiden (Google Ads, some-mainonta, SEO) asiakkaana saat joustavasti apua analytiikan haasteisiin, ja analytiikan määrittely ja asennus ovat kiinteä osa jokaista yhteistyön aloitusta.
Jos olet epävarma analytiikanne tilasta tai sinulla on selkeät kehityskohteet mielessä, ole matalalla kynnyksellä yhteydessä meihin ja keskustellaan kuinka voisimme auttaa.
Meillä on syväosaamista näistä analytiikan osa-alueista
Meillä on vuosien kokemus keskeisistä analytiikkatyökaluista sekä voimassa olevasta tietosuojasääntelystä.
Maailman suosituimmasta web-analytiikkatyökalusta on nykyään uusi versio, Google Analytics 4.
Google Tag Manager tarjoaa selkeän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän seurantakoodien asennuksiin ja hallinnointiin. GTM:n avulla voidaan asentaa esimerkiksi Meta-pikseli, Google Adsin konversioseurantatagi, LinkedInin Insight Tag tai TikTok-pikseli.
Asennamme analytiikan ja seurantakoodit tottelemaan GDPR:n mukaista evästelupakyselyä. Otamme tietosuoja-asiat vakavasti ja siksi haluamme varmistaa asiakkaillemme laadukkaan digimarkkinoinnin datan nämä asiat huomioiden.
Nämä pikselit ovat sivustollesi asennettavia seurantakoodeja, jotka mahdollistavat mainonnan tulosseurannan sekä dataan pohjautuvan optimoinnin eri mainosalustoilla. Asennamme tärkeimmät tavoitteet seurantaan ja varmistamme, että mainostilisi saa luotettavaa dataa mainonnan kehittämiseksi.
Saat räätälöidyn raportin digimarkkinointisi tärkeimmistä tunnusluvuista. Eri avainmittareiden ja taulukoiden avulla olet yhdellä silmäyksellä perillä siitä, miten digimarkkinointisi tuottaa yrityksellesi mitattavia tuloksia.
Haluatko keskustella analytiikasta ja miten voisimme auttaa?
Haluatko keskustella miten voisimme auttaa teitä analytiikan kehittämisessä? Jätä oheiselle lomakkeelle yhteystietosi, niin jutellaan lisää! Keskustelu kanssamme ei velvoita mihinkään, joten ole matalalla kynnyksellä yhteydessä.
Otamme sinuun yhteyttä viimeistään seuraavana arkipäivänä! Voit myös soittaa tai laittaa viestiä suoraan Joonakselle.
Joonas Rotko
Sales & Marketing Lead, Partner
050 560 7075
joonas@mediashake.fi
Haluan tarjouksen analytiikkapalveluista
Voit kertoa lyhyesti tilanteestanne viestikentästä. Otamme sinuun yhteyttä yleensä jo saman päivän aikana.