Kategoria

Google Ads

Kokoamme tälle sivustolle Google Ads -mainonnan uusimpia ja kiinnostavimpia ominaisuuksia, mainonnan toteutukseen liittyviä vinkkejä sekä keinoja parantaa mainonnan toimivuutta.

Olemme vahvasti erikoistuneet Google Ads -mainonnan toteutukseen ja se näkyy myös tunnustuksena Google Premier Partner -toimistona.

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miksi sinun täytyy omistaa yrityksenne Google AdWords -tili?

Teemme säännöllisesti AdWords-mainonnan kartoituksia erilaisille yrityksille. Aika-ajoin törmäämme tilanteisiin, joissa emme voi kartoittaa mainonnan tilannetta, koska yrityksellä itselläkään ei ole pääsyä AdWords-mainostiliin, jonka kautta mainontaa tehdään. Jos…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin Google AdWords -huutokauppa toimii

Google AdWords -mainonta on hinnoiteltu klikkauspohjaisesti. Klikkaushintatarjouksen avulla määrittelet mainostajana kuinka paljon olet valmis maksamaan yhdestä klikkauksesta. Googlen ensisijainen tehtävä on tarjota mahdollisimman hyviä vastauksia käyttäjien hakuihin.…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Dynaaminen uudelleenmarkkinointi – miksi ja miten?

Käy selaamassa sattumanvaraisia tuotteita Zalandossa tai Amazonissa. Katsottuasi jotakin tuotetta, huomaat nopeasti muualla netissä ympärilläsi seuraavat mainokset. Sattumalta mainoksissa näkyvät juuri ne tuotteet, joita verkkokaupassa juuri katsoit. Tälläisessa…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Vie kaupat loppuun uuden Google Adwords -ominaisuuden avulla

Harva ostaa verkkokaupasta ensimmäisellä käyntikerralla. Keskimäärin 96% käyttäjistä poistuu verkkokaupasta ostamatta. * 70% lisää tuotteita ostoskoriin, mutta jättää silti ostokset kesken. * Erään tutkimuksen mukaan 49% kuluttajista…

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö