Hyödynnättekö B2B-digimarkkinoinnin täyden potentiaalin yrityksessänne?
Mediashaken Google- ja some-mainonnan asiantuntijatiimit ovat tehneet vuosien varrella kymmenille yrityksille mainostilin auditointeja. Missiomme on yksinkertainen – haluamme auttaa sinua tekemään tuloksellisempaa digimarkkinointia, tuottaen samalla yrityksellenne enemmän euroja.
Auditoinnissa asiantuntijamme käy mainostilinne läpi ja antaa ratkaisuehdotuksia ja kehitysideoita mainonnan tehostamiseen. Näet konkreettisesti, mikä digimarkkinoinnissanne toimii ja mikä ei – ja miten otat kaiken potentiaalin irti tavoitteidenne mukaisesti.
Miksi tilata Mediashaken mainostilien auditointi?
Vinkit raudanlujan B2B-digimarkkinoinnin kokemuksen pohjalta
Auditoinnissa saat selville mainostilisi hyödyntämättömän potentiaalin (ja kuinka saat sen käyttöösi).
Kattava analyysi mainonnan asiantuntijalta
Auditointi paljastaa mainostilisi nykytilan, mahdolliset rahareiät ja kertoo, kuinka laittaa mediabudjettisi tuottamaan.
Toimivimmat liidinkeruutaktiikat paljastettuna.
Saat uusimman tiedon B2B-digimarkkinoinnin trendeistä ja vinkit, kuinka hyödynnät niitä mainostileilläsi.
Haluan maksuttoman auditoinnin
Auditoinnista kysyttyä
Auditoinnissa asiantuntijamme käy läpi some- ja/tai Google Ads -mainostilin ja kirjaa huomiot mainonnan parhaiden käytäntöihin perustuen. Saat siis kattavan nykytilan kuvan mainostilistäsi, josta näet muun muassa tilin rahareiät ja muita kehitettäviä kohteita.
Ei maksa! Auditointi on täysin ilmainen sinulle.
Ei velvoita! Jos auditoinnin yhteydessä haluat keskustella kanssamme yhteistyöstä, kerromme mielellään, kuinka Mediashake voi olla avuksi. Voit kuitenkin tilata auditoinnin täysin riskittä, vaikka et olisi lähtökohtaisesti kiinnostunut Mediashaken palveluista.
Pyydämme teiltä väliaikaiset lukuoikeudet tilille auditoinnin ajaksi. Tarvittaessa allekirjoitamme salassapitosopimuksen.
Auditointi soveltuu erityisesti B2B-yrityksille, joilla on pitkät myyntisyklit ja joiden tavoitteena on hankkia liidejä yrityspäättäjiltä. Tyypillisesti auditoitavilla mainostileillä on käytetty mediabudjettia arviolta 1000 €–10 000 € kuukaudessa.
Tilaa maksuton auditointi – näin prosessi etenee
Heräsikö kiinnostus? Jätä oheiselle lomakkeelle yhteystietosi.
Homma etenee sen jälkeen seuraavasti:
- Yhteystietosi jättämisen jälkeen Joonas on sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
- Sovimme keskustelun, jossa kartoitamme digimarkkinointinne toteutuksen tilan ja toteutamme auditoinnin.
- Keskustelun päätteeksi kerromme rehellisesti, miten voimme digimarkkinointianne kehittää.
Keskustelu kanssamme ei velvoita mihinkään, joten ole matalalla kynnyksellä yhteydessä!
Joonas Rotko
Sales & Marketing Lead, Partner
050 560 7075
joonas@mediashake.fi