Maksuton webinaari B2B-asiantuntijayrityksen digimainonnasta
B2B-asiantuntijayrityksen digimarkkinointi on haastavaa, koska tyypillisesti konversiovolyymi on matala, liidien laatu vaihtelee ja potentiaalisten asiakkaiden kohderyhmät ovat tarkasti rajattuja. Digimainonnan tehokas toteuttaminen vaatii näiden erityispiirteiden huomioimisen.
Tervetuloa mukaan B2B-yritysten markkinointipäättäjille suunnattuun maksuttomaan webinaariin, jossa käymme läpi viimeaikaisia oppeja datavetoisen digimarkkinoinin toteuttamisesta B2B-asiantuntijayrityksen näkökulmasta. Keskitymme etenkin Google Ads – ja LinkedIn-mainonnan näkökulmiin
Käsiteltäviä aiheita
✅ Miten toteuttaa konversioseuranta niin, että dataa saadaan riittävästi mainonnan optimoimiseksi?
✅ Miten varmistaa, että eri arvoisia konversioita painotetaan oikeanlaisesti optimoinnissa?
✅ Miten ottaa liidien laatu huomioon ja toteuttaa liidien laadun seurantaa?
✅ Kuinka varmistaa, että mediabudjetti osuu keskeisissä kanavissa oikeille kohderyhmille?
Puhujana kokenut digimarkkinoinnin asiantuntija, Mediashaken toimitusjohtaja Matti Hirvonen.
Aika ja paikka
Webinaari järjestetään 25.4.2024, ja se on kestoltaan noin tunnin mittainen. Webinaari järjestetään etänä, ja voit osallistua siihen mistä tahansa tietokoneen tai puhelimen välityksellä. Webinaarin jälkeen saat tallenteen sähköpostiisi, joten ei haittaa, vaikka et pääsisi kyseisinä päivinä paikalle.
Hinta
Webinaari on maksuton kaikille.
Tervetuloa mukaan – nähdään linjoilla!
Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin
Ilmoittautumalla webinaariin hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.