Laskeutumissivujen kehittäminen konversioprosentin parantamiseksi
Sivuston konversio-optimointi tekee digitaalisesta markkinoinnista tehokkaampaa ja kannattavampaa. Kun sivuston konversioprosentti paranee, saat enemmän tuloksia samalla markkinointibudjetilla ja parannat samalla käyttäjien kokemusta sivustollasi. Mitä paremmin sivuston sisällöt ja rakenne on suunniteltu, sitä paremmin myös mainonta toimii.
Laskeutumissivujen konversioprosenttiin vaikuttaa esimerkiksi seuraavat asiat:
✅ Kohderyhmän tunnistaminen
✅ Sivuston rakenne ja tiedon asettelu
✅ Konversiopisteet
✅ Sivuston käytettävyys
✅ Sisällöt
✅ Visuaaliset elementit
Järjestämme maksuttoman webinaarin, jossa käymme läpi konversio-optimoinnin tärkeimmät osa-alueet sekä kerromme mitä sinun kannattaa ottaa huomioon sivuston kehittämisessä. Vastaava webinaari on syksyllä 2023 järjestetty Mediashaken asiakkaille ja nyt haluamme jakaa tiedon myös kaikille asiasta kiinnostuneille.
Tervetuloa mukaan – nähdään linjoilla!
Kenelle?
Webinaarin sisältö on suunnattu yritysten markkinointipäättäjille, mutta webinaariin ovat tervetulleita kaikki aihepiiristä kiinnostuneet.
Asiantuntija
Webinaarissa puhujana toimii Mediashaken kehityspäällikkö ja Google-mainonnan senior-konsultti Tuuli Latva-Teikari.
Aika ja paikka
Webinaari järjestetään 25.1.2024 klo 09.00 ja se on kestoltaan noin tunnin mittainen. Webinaari järjestetään etänä, ja voit osallistua siihen mistä tahansa tietokoneen tai puhelimen välityksellä. Tiimimme päivystää chatissa, joten voit webinaaria kuunnellessasi laittaa meille sinua mietityttävistä aiheista kysymyksiä.
Webinaarin jälkeen saat tallenteen sähköpostiisi, joten ei haittaa, vaikka et pääsisi kyseisenä päivänä paikalle.
Hinta
Webinaari on maksuton.
Tervetuloa mukaan – nähdään linjoilla!
Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin
Ilmoittautumalla webinaariin hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.