Mediashake osoittautui Laptille oikeankokoiseksi digimainonnan kumppaniksi
Yhteistyö Laptin kanssa sai alkunsa 2019. Laptin markkinointitiimi oli tehnyt päätöksen suunnata markkinointipanostuksia enemmän digikanaviin, ja samoihin aikoihin Mediashake astui mukaan kuvioihin. Suurten mediatoimistojen sijaan pelkästään digitaaliseen mainontaan ja analytiikkaan erikoistunut Mediashake tuntui Laptille juuri oikealta vaihtoehdolta.
Digimarkkinoinnin perustana toimiva web-analytiikka
Mediashake on auttanut Laptia suunnittelemaan, toteuttamaan ja ylläpitämään toimivan verkkosivuanalytiikan seurannan. Toimivan raportoinnin avulla digimarkkinointipäätöksiä on ollut helpompi tehdä, ja ne perustuvat arvailun sijaan dataan.
“Olemme saaneet paljon parempaa tietoa mainonnan ja sivuston toimivuudesta, ja aiemmin manuaalisesti tehdyt raportit ovat siirtyneet automaattisiksi. Meidän in-house-tiimi on pystynyt keskittymään omiin vahvuuksiinsa”, Laptin digitaalisen markkinoinnin kehityspäällikkö Kalle Lähteenoja kehuu Mediashaken konversiolähtöistä näkökulmaa digimainonnan toteuttamiseen.
Pitkäjänteistä digimainontaa ketterällä otteella
Lähteenoja korostaa Mediashaken keskittyvän yhteistyössä juuri oikeisiin asioihin. “Mediashake on digimarkkinointikumppanina ketterä, ja heillä on todella suoraviivainen ote. Tärkeimpänä asiana olen kokenut heidän valmiuden kehittää mainontaa pitkäjänteisesti”, Lähteenoja summaa.
Laptin markkinointitiimi on myös tottunut tekemään paljon markkinoinnin tehtäviä oman tiimin kesken, ja niin on tarkoitus jatkaa jatkossakin. Mediashake on pystynyt paikkaamaan niitä digimarkkinoinnin osa-alueita, joihin Laptin sisäiset resurssit eivät ole riittäneet.
Haluatko keskustella digimainonnan yhteistyöstä?
Autamme yritystäsi kasvamaan digimarkkinoinnin avulla – laadulla ja tyytyväisyystakuulla. Jos haluat keskustella yhteistyöstä kanssamme, jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.